| |
luki2500 | 17.03.2014 07:37:15 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #1780804 Od: 2014-2-20
| Witam wszystkich , mam pytanie , oddałem auto do mechanika ( wymiana rozrządu ) i po wymianie przy przełączeniu na gaz zaobserwowałem brak mocy , naturalnie wrzuciłem do warsztatu no i wysłali mnie na ich kosz do gazownikow ale coś pogrzebali na kompie i stwierdzili że wszystko było ok. Ale zwiększyli mieszankę i fakt moc wróciła ale raz na jakis czas słyszę strzały jak w starym maluchu . Opinie są takie : świece , przewody WN , wtrysk gazu któryś nie domaga , jaka jest wasza opinia ? Niestety w tych czasach o dobrego mechanika to jest cud ... Oczywiście sprawdzali czy coś nie odłączyli czy coś nie zerwali ale po ściągnięciu osłony silnika to tak naprawdę nic nie widać ... Szkoda gadać .silnik 3,5 L V 6 |
| |
Electra | 13.03.2025 17:39:38 |

 |
|
| |
twaz | 17.03.2014 08:44:55 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 122 #1780846 Od: 2013-1-4
| ale co, zwyczajnie strzela.. slychac wybuchy.. tak jak ktos Ci powiedzial, zacznij od świec i przewodów,, ale nie wymieniaj odrazu,, bo z doświadczenia wiem ze to szybko wraca.. jak masz dobrej jakosci przewody to umyj fajki wewnątrz szmatą nasączoną w czystej bęzynie albo rozpuszczalniku na bazie bęzyny.. a świece wymienić tylko te które mają czarne kreski na tym ceramicznym słupku (bo jak jest przebicie to wypalają się takie czarne rowki od iskry, taka swieca jest do wymiany) przewaznie wystarczy wymiana jednej lub dwuch świec, a to się częsciej zdarza niż raz na 60 tyś km więc niema sesu wymieniać wszystkich,, a wlasnie co tyle wymagana jest wymiana swiec a nie co 10 tyś jak to inni mowią a producentom swiec na rękę takie coś Na koniec ułóż dobrze przewody, bo gdy są splątane to też częsciej zdarzają się przebicia, albo jak leżą na obudowie silnika to mogą się przetrzeć.. |
| |
luki2500 | 17.03.2014 08:54:02 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #1780851 Od: 2014-2-20
Ilość edycji wpisu: 1 | Tak po prostu słychać strzał jak w starym maluchu w momencie dodawania gazu do dechy, jak jadę spokojnie to tego nie słychać i nie odczuwam żadnej straty mocy ani strzałów , boję się ze w końcu coś rozerwie na strzępy. Wszystko ok, ale dlaczego po wymianie rozrządu są takie jaja ? co zbieg okoliczności czy coś spie.... . ? A dla informacji auto ma przejechane 40000 mil i nie mam informacji na temat wymiany w nim świec , pewnie przewody i świece śa od nowości nie wymieniane ale czy taki zbieg okoliczności miał by miejsce?? |
| |
twaz | 17.03.2014 09:02:15 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 122 #1780853 Od: 2013-1-4
| No to wszystko do tego pasuje.. Poprostu grzebali ruszali i zaczęło się przebicie.. Umyj fajki i sprawdz świece tak jak mowilem.. jesli sa oryginalne to nie wymieniaj chyba ze się któryś gdzieś przetarl.. Nie jezdzij tak bo rzeczywiscie w koncu coś sie rozwali.. I to jest wlasnie przy przyspieszaniu tak jak piszesz... Jak są na fajkach metalowe oslonki to je zdejmij jesli samo mycie nie pomoze... Na bęzynie bedzie dobrze a na gazie będzie strzelać.. |
| |
luki2500 | 17.03.2014 09:04:53 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #1780862 Od: 2014-2-20
Ilość edycji wpisu: 1 | Dzięki za Twoją opinię , w tym silniku jest mnóstwo rozbierania więc muszę dać to jakiemuś mechanikowi chyba bo auto mam od miesiąca i jeszcze nic nie rozbierałem :-):lol odam jeszcze że na benzynie pracuje perfekt:-) |
| |
luki2500 | 18.04.2014 11:16:54 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #1818375 Od: 2014-2-20
| Witam , do dzisiaj borykam sie z tym problemem( strzały w tłumiku) . Dzisiaj oddałem auto do drugiego mechanika i bedzie weryfikował ustawienie rozrządu bo według mnie i opinii niektórych mechaników powodem moze być przedstawiony rozrząd , tym bardziej że problemy zaczęły sie właśnie po jego wymianie . Prośba o Wasze opinie ??
|
| |
luki2500 | 19.04.2014 20:27:27 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #1819986 Od: 2014-2-20
| Witam, byłem u mechanika , podejrzewa skrzywiony zawór , przy wymianie w servisie a w zasadzie w wymienialni części , mogli przy wymianie go skrzywić ,przy pomyłce ... myślę że czeka mnie katorga... kto mi poleci dobry serwis w okolicach Tychów? Jak się okaże że to zawór któryś dostał szlag to nie będzie za wesoło, jeszcze chce sprawdzić elektrykę cewki i itp. Proszę o waszą opinię . Mechanik zweryfikował rozrząd jest ustawiony ok. |
| |
rush | 24.04.2014 19:22:14 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #1824157 Od: 2014-4-24
| Wypróbuj turbosprężarki firmy Turbor. Siedziba firmy znajduje się w Mielcu, ale istnieje możliwość współpracy na terenie całego kraju. Firma istnieje od kilku lat, ale właściciel posiada 20-letnie doświadczenie w branży. Turbor daje 8-miesięczną gwarancję na zregenerowane sprężarki oraz posiada duże zaplecze zregenerowanych turbosprężarek do różnych modeli aut. Polecam zapoznać się z ofertą na stronie http://turbosprezarki.info/oferta-regeneracja.html
|
| |
twaz | 25.04.2014 10:16:36 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 122 #1824584 Od: 2013-1-4
| Sprawdzileś przewody fajki i świece.. No bo chyba nie chcesz rozbebeszać calego silnika skoro nie sprawdzileś najprostszych rzeczy.... dal bym 99% ze to zaplon ma przebicie |
| |
luki2500 | 25.04.2014 11:10:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #1824679 Od: 2014-2-20
| Oczywiście że nie zacznę rozbierać całego silnika zanim nie wyeliminuje wszystkich rzeczy wokół . Dałem auto do mechanika wcześniej na wymianę świec i przewodów wiec wydaje mi sie że sprawdził wszystkie tematy związane z zapłonem, tez myślałem że to świece lub przewody ale po wymianie jest nadal to samo , tym bardziej że stało sie to po wymianie rozrządu ... Mechanik twierdzi że tamten magik przy wymianie rozrządu mógł ustawić źle ząbki i przekręcił silnik nie odpadając go ,coś mu nie pasowało to ,ustawił dobrze i oddał mi auto . Dlatego powstała opinia o skrzywionym zaworze . Po za tym po jaką cholerę robił kropki na kołach z wałków rozrządu ? Bo nie miał blokad ... Dlatego moge miec problem :-( |
| |
luki2500 | 04.06.2014 15:01:38 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #1857331 Od: 2014-2-20
| Witam wszystkich , mój problem został rozwiązany przez gazownika , moje auto miało 4 mechaników i nic , rozwiązał je jeden z nich. Cewka wys napięcia, wymieniłem wtryski gazowe na nowe nawet jeden z mechaników podmieniał mi cewki i nie stwierdził że to cewka tym bardziej że wyskakiwał błąd na 2 cylindrze ... gazownik był sprytniejszy i podłożył cewke z 2 na 4 cyl. i wyskoczył od razu błąd 4 cylindra niestety a może i stety wymieniłem przy okazji wszystkie wtryski gazowe na nowe ( przynajmniej mam pewność że trochę pochodzą) koszt 800 wtryski (listwa+ robocizna) i 200 zł cewka . Nie ma to jak doświadczeni mechanicy ... szkoda gadać , chociaż patrząc na to że uczyli się na polonezach to nie ma się co dziwić ... a co tam 3,5 L V6 nie ma co ukrywac dla większości mechaników to nowość. Pozdrawiam. |
| |
Electra | 13.03.2025 17:39:38 |

 |
|