| |
scooterdoktor | 09.07.2014 22:09:08 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 11 #1884891 Od: 2014-7-9
| Jestem tu NOWY Trafiłem tu bo zostałem obdarowany takim autkiem. Fajny samochodzik ale zaczął mi sprawiać od razu problemy. Próbuje go ogarnąć z wasza pomocą.![bardzo szczęśliwy](/emot/icon_biggrin.gif) Pomożecie Michał |
| |
Electra | 08.02.2025 12:03:21 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
Falc77 | 09.07.2014 22:28:52 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=131982)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #1884906 Od: 2013-4-27
| Pomożemy, pomożemy, ale napisz co i z czym to jesz Rok, wersja, pojemność, skrzynia, etc. _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
scooterdoktor | 09.07.2014 22:38:07 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 11 #1884913 Od: 2014-7-9
| To mam taka ślicznotkę z 2005 roku automat 2.5 CRDI Ma 201 000 przejechane i była strasznie zaniedbana. ma rozpięty napęd na przód brak wału do przekładni podobnież jakiś łańcuszek padł. Brakowało kanapy tylnej ale z tym sobie poradziłem. Za to mam problem z gaśnięciem auta. Ale o ty szerzej zaraz napisze.![zmieszany](/emot/icon_confused.gif) |
| |
scooterdoktor | 09.07.2014 23:07:14 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 11 #1884939 Od: 2014-7-9
| Auto użytkuje dwa tygodnie. Robię nim dziennie od 150 do 250 km dziennie po mieście. Jak go przejmowałem od starych właścicieli to dostałem informacje że jak się przy gazuje ostro pojedzie to auto potrafi sie wyłączyć czyli gaśnie silnik trzeba odczekać 2 min i zapala jedzie dalej. Przyjąłem do wiadomości. Po czym po trzech dniach jazdy zaistniała taka usterka. Potem zaczęła się pojawiać raz na dzień. Minął tydzień eksploatacji i auto zaczęło raz zarazem mieć problemy z odpalaniem. Dodam że ze względu na swoja prace tankuje go dość często małymi kwotami wiec często świeci się rezerwa. Podjechałem do znajomego serwisu chłopaki podłączyli kompa wyskoczył błąd P1186 dotyczy sady lambda przerwany obwód i drugi P1188 niskie cieśninie układu paliwowego. Panowie stwierdzili ze to może być czujnik na listwie. Moje pytanie było a może filtr paliwa ?? nie zacznij od czujnika. Zamówiłem czujnik używany z gwarancja bo nowy od 400 zł do 1000 zł. w miedzy czasie w były weekend auto po zatankowaniu i wyjechaniu ze stacji odmówiło chęci współpracy, aż padł akumulator. podjechał znajomy po godzinie odpaliliśmy z kabli i w asekuracji wróciłem na parkin pod dom. Następnego dnia wykręciłem czujnik obejrzałem obejrzałem instalacje wkręciłem i odpaliłem auto. Wyjechałem na miasto . Jechałem spokojnie jak mu depnąłem na prostej rozłączył silnik. Po dwóch minutach zapalił i spokojnie przejeździł całe dwa dni.Wczoraj przyszedł czujnik wymieniłem. Pierwsze co dałem mu po garach i niestety po przejechaniu taka metoda dwóch kilometrów rozłączył silnik. Odpalił po dwóch minutach i spokojna jazda przejeździł ze mną całe 200 km. Niestety dziś po wyjechaniu już na rezerwie zgasł mi i odmówił posłuszeństwa. Stanął po małym warsztatem na Tarchominie i kicha. Kolega wyczytał na forum ze może to być wina jednak filtra paliwa. Wiec zamówiłem go i wymieniłem.Po wymianie ciężko zapala jak musie pod pompuje paliwo mechanicznie do filtra wypali je i gaśnie wkręca się normalnie na obroty i na wolnych. Wypala z filtra i koniec.
i co o tym myślicie ? Wyczytałem tu ze może to być jeszcze filtr w baku. Zachowuje się jak by nie była zasilania paliwem . Pomożecie ???
|
| |
krzysiek_ardie | 10.07.2014 09:39:09 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Opole
Posty: 160 #1885124 Od: 2013-1-2
| scooterdoktor pisze: Auto użytkuje dwa tygodnie. Robię nim dziennie od 150 do 250 km dziennie po mieście. Jak go przejmowałem od starych właścicieli to dostałem informacje że jak się przy gazuje ostro pojedzie to auto potrafi sie wyłączyć czyli gaśnie silnik trzeba odczekać 2 min i zapala jedzie dalej. Przyjąłem do wiadomości. Po czym po trzech dniach jazdy zaistniała taka usterka. Potem zaczęła się pojawiać raz na dzień. Minął tydzień eksploatacji i auto zaczęło raz zarazem mieć problemy z odpalaniem. Dodam że ze względu na swoja prace tankuje go dość często małymi kwotami wiec często świeci się rezerwa. Podjechałem do znajomego serwisu chłopaki podłączyli kompa wyskoczył błąd P1186 dotyczy sady lambda przerwany obwód i drugi P1188 niskie cieśninie układu paliwowego. Panowie stwierdzili ze to może być czujnik na listwie. Moje pytanie było a może filtr paliwa ?? nie zacznij od czujnika. Zamówiłem czujnik używany z gwarancja bo nowy od 400 zł do 1000 zł. w miedzy czasie w były weekend auto po zatankowaniu i wyjechaniu ze stacji odmówiło chęci współpracy, aż padł akumulator. podjechał znajomy po godzinie odpaliliśmy z kabli i w asekuracji wróciłem na parkin pod dom. Następnego dnia wykręciłem czujnik obejrzałem obejrzałem instalacje wkręciłem i odpaliłem auto. Wyjechałem na miasto . Jechałem spokojnie jak mu depnąłem na prostej rozłączył silnik. Po dwóch minutach zapalił i spokojnie przejeździł całe dwa dni.Wczoraj przyszedł czujnik wymieniłem. Pierwsze co dałem mu po garach i niestety po przejechaniu taka metoda dwóch kilometrów rozłączył silnik. Odpalił po dwóch minutach i spokojna jazda przejeździł ze mną całe 200 km. Niestety dziś po wyjechaniu już na rezerwie zgasł mi i odmówił posłuszeństwa. Stanął po małym warsztatem na Tarchominie i kicha. Kolega wyczytał na forum ze może to być wina jednak filtra paliwa. Wiec zamówiłem go i wymieniłem.Po wymianie ciężko zapala jak musie pod pompuje paliwo mechanicznie do filtra wypali je i gaśnie wkręca się normalnie na obroty i na wolnych. Wypala z filtra i koniec.
i co o tym myślicie ? Wyczytałem tu ze może to być jeszcze filtr w baku. Zachowuje się jak by nie była zasilania paliwem . Pomożecie ???
Rozbierz koniecznie filtr w baku i wyczyść, przy tych objawach to podstawa. Następnie wymień filtr paliwa. powodzenia |
| |
Falc77 | 10.07.2014 22:29:22 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=131982)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #1885663 Od: 2013-4-27
| Jak wyczyścisz smok i dalej będzie ten efakt to napisz a powiem ci co trzeba wymienić. Ostatecznie pozbędziesz sie kłopotów... _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
kogut3011 | 12.07.2014 00:04:38 |
![poziom 1](star_icon1.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 34 #1886697 Od: 2014-6-25
| Witam Panowie kolejne moje pytanie. Moja kia czyli 2,5 automat ma z lewej strony przełącznik taki okrągły low 4*4 i auto, tak. jak się w ogóle włącza w tym aucie napędy znaczy na na cztery kola. Proszę o dość szczegółowy opis. a i kolejna rzecz której nie wiem to na gałce zmiany biegów jest mały przycisk on/off to chyba tez coś związane z napędem. |
| |
Falc77 | 13.07.2014 10:03:19 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=131982)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #1887891 Od: 2013-4-27
| Jak masz taki przełącznik to masz stały napęd 4x4, a LOW to jest reduktor, ten przełącznik na gałce to nie wiem. _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
orze | 05.08.2014 13:53:37 |
![poziom 1](star_icon1.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 43 #1909568 Od: 2013-1-23
| ![Obrazek](http://img863.imageshack.us/img863/2428/tyr.jpg) |
| |
Electra | 08.02.2025 12:03:21 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|