| |
radek68 | 25.07.2015 15:38:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #2148444 Od: 2015-7-25
| moja kia nie odpala na zimnym ani na ciepłym silniku. czyste filtry,bak i nic. dopiero po napompowaniu ręcznie paliwa odpala.czasem muszę ten zabieg kilkakrotnie powtórzyć aby odpalił. czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. dziękuję ![płacze](/emot/icon_cry.gif) |
| |
Electra | 12.02.2025 23:26:15 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
twaz | 25.07.2015 18:27:32 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 122 #2148517 Od: 2013-1-4
| Nie spotkalem się z tym ale -możesz mieć nieszczelność przewodów doprowadzających paliwo. moze być przed jak i za pompką.. Jak zasysa paliwo moze zasysać powietrze i się zapowietrza układ.. Nie widzę tu innej przyczyny.. W dieslu nieszczelność w tym miejscu zwykle nie powoduje wycieku a właśnie zasysanie powietrza.. (sprawdz na złączach na filtrze i tp... podłącz jakiś zbiorniczek na krótko do wlotu filtra i sprawdz czy problem zniknie.. Odpalaj na krótki czas..) |
| |
ronin | 25.07.2015 21:13:38 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 114 #2148559 Od: 2014-12-19
| Ostatnio był podobny temat, niestety nie rozwiązany. Człowiek sprawdził cały układ i nic. Sam bym chciał znać przyczynę bo u mnie na razie się problem nie nasila ale też odpala z lekkimi oporami. |
| |
linomen | 26.07.2015 12:09:06 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=156995)
Grupa: Użytkownik
Posty: 23 #2148741 Od: 2014-7-5
| Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu. Tak jak kolega wyżej napisał, również uważam że może to być nieszczelność układu paliwa i obstawiał bym bardziej że za pompką paliwa. Jest też możliwość, że pompa paliwa nie daje odpowiedniego ciśnienia, albo (tak jak było w moim przypadku) winę poniósł jeden niewinny czujniczek ciśnienia, który jak jest uszkodzony to wysyła przekłamane informacje do komputera odnośnie ciśnienia na listwie. Komputer odbiera je jako zbyt niskie i "kręcenie" do usranej śmierci nie pozwoli uruchomić silnika (Ja nawet zatarłem rozrusznik przez to ) Jak już opanuję sposób wrzucania fotek na to forum to podzielę się zdjęciem winowajcy. Nie jest to oczywiście ten czujnik w listwie bo to by było zbyt proste. A teraz proszę mi odpowiedzieć czym może być spowodowane bezproblemowe odpalanie na zimnym silniku natomiast 2-3 krotnie dłużej muszę kręcić na rozgrzanym ? Taki problem zauważyłem ostatnio w swojej sorci... ??? _________________ Kia Sorento 2,5 CRDI 140 hp 2003 rok skrzynia manualna |
| |
linomen | 26.07.2015 12:12:45 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=156995)
Grupa: Użytkownik
Posty: 23 #2148742 Od: 2014-7-5
| Małe sprostowanie do wpisu wyżej: Nieszczelność obstawiał był za filtrem paliwa (nie pompą jak we wpisie) _________________ Kia Sorento 2,5 CRDI 140 hp 2003 rok skrzynia manualna |
| |
radek68 | 27.07.2015 12:53:43 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #2149194 Od: 2015-7-25
| w mojej sorento wszystkie możliwe filtry sprawdzone a dajej nie odpala |
| |
egoncieszyn | 27.07.2015 14:08:47 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #2149241 Od: 2015-1-3
| moim zdaniem masz uszkodzony zawor zwrotny i po zgaszeniu silnika paliwo cofa sie do zbiornika paliwa |
| |
radek68 | 27.07.2015 14:33:15 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #2149257 Od: 2015-7-25
| do kolegi "egoncieszyn" po niku wnioskuję ,że Jesteś z Cieszyna. Ja z pawłowic. mam prośbe o wskazanie miejsca tego zaworu zwrotnego a najlepiej o kontakt tel. mój nr 606 562 351.wystarczy sygnał to oddzwonię. dzięki |
| |
twaz | 27.07.2015 15:46:34 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 122 #2149293 Od: 2013-1-4
| Nie chcę się mądrzyć bo taki układ paliwowy bywa zagadkowy, ale - jesli byłby szczelny to niema cudów, paliwo się nie cofnie dopuki do układu nie dostanie się powietrze.. |
| |
Electra | 12.02.2025 23:26:15 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|