![Przejdz do dołu strony](strzalka_dol.gif) | <<<Strona: 2 / 2 strony: 1[2] |
Nasze poprzednie (nie)kochane auta | ![](fb.png) |
| | MixhaL | 20.12.2009 21:53:14 | ![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Posty: 123 #392320 Od: 2009-10-18
| Moim pierwszym autkiem byl Sunny 2.0D SLX. To na nim nauczyłem sie tuningu z mniejszym lub wiekszym skutkiem(raczej mniejszym). Bardzo dużo mam z nim miłych wspomnień. Samochód nigdy mnie nie zawiódł, wogóle autko jest naprawdę mega wytrzymałe, silnik miał przejechane około pół miliona km, a nie brał nic a nic oleju pół syntetycznego Miało jedną bardzo poważną wade- było okropnie ciasne w środku
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/InSide/IMG_5056.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/OutSide/Obraz013.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/OutSide/Obraz014.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/OutSide/IMG_5084.jpg)
Następnym autkiem była Honda CiViC Coupe którą to już nawet coś osiągnąłem w świecei tuningu. Wszystkie modyfikacje przeprowadziłem sam.
MODEL: -Honda CiViC 1998 -Coupe SILNIK: -D16Y7 -swiece NGK -przewody NGK UKLAD DOLOTOWY: -CAI -stożek AOMA UKLAD WYDECHOWY: -kolektor 4-2-1 -tlumik srodkowy przelotowy -tlumik koncowy przelotowy z nierdzewki Apexi N1 style -końcowy tłumik zawieszony w styli DRIFT-owym ELEKTRONIKA: -shift light mikroprocesorowy -alternator 165 Amper UKLAD NAPĘDOWY: -seria ZAWIESZENIE: -gwintowane GT Cupline, obnizenie 60mm -przednie wachacze z mozliwoscia regulacji katow -camber kity -fele Rota Circuit 10 15" -oponki 195/50 Toyo Proxes R1 -rozporka pod maska -na zime debica 185/60 na stalowych felach czarne z czerwonym rantem UKLAD HAMULCOWY: -tarcze nacinane Brembo max -klocki EBC Green Stuff BODY-KIT: -przednia dokladka Type R - aktualnie Honda Acces -wygladzony przedni zderzak-rejestracja pod szyba -grill Type R -progi,klamki,lusterka i listwy w kolor nadwozia -brak znaczkow na klapie bagaznika poza H -lusterka Spoon Style -boczne kierunki przezroczyste -przednie lampy Type R style przerobione na wersje USDM plus stroboskopy i Bi-xenon o barwie 6000K -przyciemnione wszystkie szybki lekko nawet i szyber dach -mglowe spryskiwacze -tylne lampy SI -TOW HOOK -lepy JDM -zolte fogi -czarna maska -emblematy „H” Type R KOMORA SILNIKA: -maska pomalowana na wozor SUN EMPIRE -pokrywa zaworow pomalowana na wzor SUN EMPIRE -szczotkowany napis HONDA na pokrywie zaworow -korek pokrywy zaworow MUGEN -skarpetki SPOON -belka wzmacniająca w zderzaku -nakretka magnetyczna ŚRODEK: -galka biegow Type R style, -nakladki na pedaly alu -kierownica Mugen style -zegary indiglo SPOON style -mieszek Type R -Short Shift -daszeek zegarow na dwa dodatkowe zegary -dodatkowe zegar VACUMM, VOLT w daszku zegarow, csnienie oleju i temp. W slupku -naklladka zegarow ala Carbon -fotele czerwone na wzor RECARO z wersji Type R -boczki czerwone na wzor Type R -podlokietnik SI obszyty w kolor foteli -JDM-owe lepy -DOMO-KUN jako pasazer -bordowe dywaniki- będą czerwone wkrotce na wzor Type R -szybkozlaczka -zmian podswietlenia konsoli nawiewu, niebieski-zimne, czerwony-cieple powietrze CAR-AUDIO: -radyjko Pioneer -glosniki Tonsil Speed 1700 na przodzie -całe auto wyklejone matami poza podłogą i dachem -instalacja audio przystosowana do ciaglej mocy 2kW -BIG III MOC: ~120-125KM PRZYSPIESZENIE: ~9s WAGA: -1090kg OSIAGNIECIA: -civic dostaję sie do finału najbardziej prestiżowej imprezy tuningowej w polsce - Wojny PP -w czasopiśmie Auto Tuning Swiat ukazuje sie artykuł dotyczący auta -w portalu moto.wp.pl ukazuje sie artykuł na temat civica -w portalu furious.pl ukazuje sie prezentacja samochodu -dostaje propozycje prezentacji auta na portalu 4tuning.com.pl, jednakze z braku nowych ladnych zdjec do obecnej chwili nie doszlo do prezentacji
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/3.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/31.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/7.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/6-1.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/4-1.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/5-1.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_3998fkopiaddskopia.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_3998fkopiakffffffopia.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_3998fkospiakopia.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_3998fkospia-1.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_3998f.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_4091.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_3fgopia.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_4143.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/blackyp3.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/img3fgopiakopiaod4.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/srodekxy2.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/IMG_3998fkopiakopia.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/hon2.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/hon1.jpg)
![Obrazek](http://i23.photobucket.com/albums/b365/MixhaL7/Honda%20Civic/mi1kj9.jpg)
Oczywiscie zmian bylo duzo wiecej gdyz to nie byl odrazu obrany przezemnie kierunek tuningu ale ten był ostateczny. A obecnie poruszam się czarnym sorento z szampańskim kolorem skóry i full wypasem.
_________________ Kia SORENTO 3.5 V6 LPG Powered Automat 2WD Wersja USA Full wypas | | | Electra | 08.02.2025 07:59:59 | ![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
| | | betina_t | 20.12.2009 21:59:02 | ![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=34636)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #392322 Od: 2009-8-10
Ilość edycji wpisu: 1 | Furka fajniutka Aż miło popatrzeć![pan zielony](/emot/icon_mrgreen.gif) To teraz czekamy na tuning Soręciny ![bardzo szczęśliwy](/emot/icon_biggrin.gif)
Mój M. robi zdjęcia, również samochodowe. ![wesoły](/emot/icon_smile.gif) Gdybyś był kiedyś w Krakowie to daj znać | | | Admin | 20.12.2009 22:28:19 | ![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #392340 Od: 2009-2-1
| Profesjonalne zdjęcia , szczególnie podoba mi się maska i silnik w barwach " kraju kwitnącej wiśni" .Toż to majątek trzeba było włożyć , ale pasji się nie wybiera . Szukając określenia Korei znalazłem oprócz innych takie określenie "Kraj Spokojnego Poranka " Betina nie jest daleko z tyłu a patrząc na czas postępów niedługo będzie miała chrom i "nitro" i 3 do setki ![wesoły](/emot/icon_smile.gif)
Ale to jeszcze nic ...kobietki w barwach przewodów zapłonowych ..to jest dopiero hit. | | | Adimo | 20.12.2009 22:36:08 | ![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kujawsko-pom.
Posty: 1080 #392343 Od: 2009-8-26
| No no wielka robota, super, jest na co popatrzeć. _________________
| | | kukul | 20.12.2009 22:38:10 | ![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=34542)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Katowice
Posty: 588 #392347 Od: 2009-8-8
| Laski na ostatniej fotce też ok. ![wesoły](/emot/icon_smile.gif) _________________ 2009 r. 2,5 CRDi 170 KM FREEDOM manual chyba grafitowy _________________________________________________________________________________________
Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu) | | | spider2you | 20.12.2009 23:59:41 | ![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=30171)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Krasne k/Rzeszowa
Posty: 1659 #392379 Od: 2009-5-11
| Powiem Ci kolego, że.... kurcze inne słowo niż "PEŁNA PROFESKA" mi do głowy nie przychodzi. Po prostu KAWAŁ fajnej roboty i górki szmalcu ![wesoły](/emot/icon_smile.gif)
Sori też można fajnie pobajerować, pytanie co się komu podoba. U nas w kraju nasza Sori jest niszowym pojazdem, więc i części do tuningu niewiele - zostają Niemcy, gdzie ceny...wow, lub USA, gdzie koszty sprowadzenia części są prawie x 2 od ich ceny. Może ktoś ma znajomości w Korei, to tam będzie łatwiej ![taki dziwny](/emot/icon_twisted.gif) | | | betina_t | 21.12.2009 10:12:12 | ![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=34636)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #392429 Od: 2009-8-10
| Części do tuningu można znaleść i u nas za nieduże pieniądze, nie tylko w USA i Niemcy. Jak ktoś bardzo chcę to potrafi znaleść wszystko ![pan zielony](/emot/icon_mrgreen.gif) | | | Wollys | 21.12.2009 12:05:31 | ![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 1053 #392475 Od: 2009-6-24
Ilość edycji wpisu: 1 | Hmm no oczojebnie oczojebnie ale odsprzedanie takie go samochodu hmm wydaje mi sie ze cokolwiek ciezkie jest...no i do tego włożona gruba gotówka, która nigdy sie nie zwróci...ale coż pasja to pasja | | | Pedro | 14.01.2010 21:36:40 | ![](avatar.asp?id_zdjecia=40249)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Madrid (Mielec)
Posty: 10 #411233 Od: 2009-11-15
| Witam ,tez pare autek mialem . Zaczalem od komarka biegi w kierownicy jawka sportowa wiecej pchania niz jeżdżenia po 18 ur sprawilem sobie skode 100 ,byle juz pelnoletnia pozniej passat 1,8 z 1986r ford escort xr3 bardzo fajne autko,ospojlerowane na tamte czasy ....hit seat ibiza 1,4, sprzedałem teściowi do dzisiaj nia jezdzi volkswagen polo 1.1 zginelo spod bloku seat cordoba vario 1,9sdi czekałem pól roku ,100tys km i bez problemow bardzo male spalanie skoda octavia combi 1,9 skoda octavia 2 1.9tdi bardzo oszczędne autko renault express ,spoczywa na szrocie renault express do dzisiaj używamy sorento stoi w garazu fiat scudo,strasznie kapryśny ale idzie jak burza i ostatni nabytek renault trafic
![zdziwiony](/emot/icon_eek.gif) _________________ 2,5crdi ,kolor wiśnia, Mielec obecnie Madrid wersja full,wyprowadzony z salonu w polsce kwiecien 2007 | | | Piotr | 14.01.2010 22:26:28 | ![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=42883)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Posty: 189 #411292 Od: 2009-12-29
| Trochę tego się przewinęło : Polonez - niezapomniana jazda w zimie, Renault Twingo - autko małe ale pakowne, trochę nie doceniane Fiat Brawo - skasowany po roku, małolat mi wyjechał z podporządkowanej, jechał na podwójnym gazie. Peugeot 406 kombi - idealne auto przy budowie domu, Renault Laguna - miłe autko, Renault VelSatis - fajna limuzyna, niestety zaczął się psuć i przyszła zmiana na "ciężarówkę" Sorento | | | cyber_human | 11.02.2010 23:53:33 | ![poziom 4](star_icon4.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=45562)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Poznań/Plewiska
Posty: 334 #449639 Od: 2010-2-9
Ilość edycji wpisu: 1 | @MixhaL: chylę czoła. Co prawda nie jestem fanem tuningu optycznego, ale to co zrobiłeś z malowaniem + to co pod maską, mechanicznie i w kabinie... No po prostu Tokyo Drit![cool](/emot/icon_cool.gif) Masz chłopie pasję. I jesteś konsekwentny! Piękna robota.
Co do mojej historii... VW Garbus, 1.3, rok chyba '72... 3 klasa liceum (Vater pomógł kupić)... Był lekko tuningowany: szerokie kapcie jak na Garbusa: 205 przód i tył, ale tył na jakiejś mega szerokiej feldze, no walec po prostu. Jagodowy, żółte fele, ciemne szyby, zero zderzaków, tylko kły pionowe (coś jak ma policja w USA), z tyłu światła takie okrągłe, od żuka, czy nyski starej, "wtopione" w błotnik. Instalacja 6V + 12V na rozruszniku, 2 akumulatory (6V i 12V), ładowana tylko 6tka, wszystko na jednej instalacji. Masakra. Ale młody byłem, nie znałem się, kit mi wcisnął facet na giełdzie.
po jakoś roku walki i męki (hamulce na 3 razy: 1 raz - podpompowanie ciśnienia, 2 raz - brał tył, 3 raz - przód - ekstremum zimą, dziś, w tym ruchu, nie dałoby się jeździć. Do tego heel&toe lub lewa na hamulcu, prawa na gazie, bo gaźnik rozwalony i gasł na wolnych obrotach; zero ogrzewania, zimą sople w kabinie z daszków przeciwsłonecznych. Skrobanie szyb z obu stron... piękne czasy, piękne wspomnienia...)
zatem po roku zmieniłem na VW Garbus 1.3 '78 100% oryginał. Pieściłem, polerowałem, w Pń nad Maltą na zlocie zająłem 2 miejsce w kategorii "Najbliższy oryginałowi". Przegrałem 1 miejsce, bo mi gaźnik padał i gasł na wolnych.
Potem sprzedałem auto, bo potrzebowałem komputer na studiach. I śmigałem tramwajem.
Dalej po podjęciu pracy, odkupiłem od dziadka F126p. Krótko go miałem, bo przyszła służbówka.
Następnie Opel Omega sedan '92, 2.o z gazem II generacji - fajna bryka, LPG nieźle - jakieś 2/3 lata miałem.
Potem Opel Omega '96 2.o automat. Świetnie się jeździło, taki Gran Turismo prawie. Fantastyczne pneumatyczne zawieszenie z tyłu i to w sedanie. Dopompowywał się i zawsze w poziomie stał. Nawet gdy wiozłem 50 m2 paneli. Założyłem LPG - wtrysk, torus w miejscu koła zapasowego (lewa burta bagażnika). Smok palił 15l wachy w mieście, gazu dochodził do 17l. A tylko 136 kucy. Przywiozłem ją spod Hamburga. Po tygodniu okazało się, że zapieczone pierścienie na 3 cylindrze. No i mały remont - 1/3 wartości auta.
Sprzedałem rok temu i kupiłem motocykl, Suzuki SV 650 N K5. A to dlatego, że cały czas równolegle mam służbówki. Ostatnio było Mondeo - fajne, duże (kombi), automat, ale wyjechała mi taka jedna i skasowałem auto. Zderzenie było poważne. Teraz w to miejsce dojeżdżam Focusa. Lubię Fordy za podgrzewaną przednią szybę. Fajne zimą.
No i szukam, Sorento Sorento najpewniej ![cool](/emot/icon_cool.gif) | | | Electra | 08.02.2025 07:59:59 | ![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
| | | Jack2000 | 12.02.2010 17:53:10 | ![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=36173)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Połczyn Zdrój Zach-pomor.
Posty: 151 #450337 Od: 2009-9-11
Ilość edycji wpisu: 2 | Mój najbardziej nie zawodny SEAT TOLEDO. Odziedziczył go syn i dalej nie zawodny.Wspaniałe.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
_________________ KIA SORENTO 2,5 CRDI 140KM AUTOMAT-TIPTRONIC 2005 ROK SILVER CZARNA SKÓRA AUTO/LOW
| | | betina_t | 12.03.2010 17:35:55 | ![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=34636)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #490639 Od: 2009-8-10
| Temat przeniesiony na nowe forum-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
![Przejdz do góry strony](strzalka_gora.gif) | <<<Strona: 2 / 2 strony: 1[2] |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|