HOME » NA KAŻDY TEMAT » WAKACJE 2009

Wakacje 2009

Admin
23.06.2009 20:56:13
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Posty: 2074 #281621
Od: 2009-2-1

Właśnie przed chwilą wróciłem z Krety , więc przez 2 tygodnie nie mogłem obserwować forum , ale zaraz wszystko nadrobię. Co do wyjazdu , to kosztował 5090 zł za 3 osoby na dwa tygodnie z biura Ecco Holiday z wyżywieniem. Pogoda ... 35*C , jak pojawiła się chmurka to było wydarzenie. Wypożyczenie samochodu kosztuje 25 euro , ja wziąłem Toyotę Yaris na 10 dni i zwiedziłem Kretę wzdłuż i wszerz . Ceny trochę kosmiczne, ogólnie drożyzna nie z tej ziemi , nic dziwnego ,że Grecy buntują się . W tym roku jak do tej pory wyspę odwiedziło o 45 % mniej turystów . Hotele stoją puste , na plaży i w basenie przy hotelu przez dwa tygodnie byliśmy tylko my sami. Restauratorzy na siłę wciągają do knajpek , sklepikarze już z daleka krzyczą ,że mają specjalną cenę dla Polaków ( co jest oczywiście nieprawdą , kłamią w żywe oczy). Ogólnie tam gdzie przewodniki ostrzegają ,że są tłumy , np: Knossos czy plaża Vay byliśmy prawie sami. Więc patrząc teraz na pogodę za oknem , jeśli mogę Wam coś poradzić ,to kupujcie Last Minute i lećcie na Kretę . Wrażenia zagwarantowane .
PS. Po powrocie do domu , po przesiadce z wypożyczonej na Krecie Toyoty Yaris ,gdy przejechałem się trochę swoim Sorenciakiem to wreszcie poczułem się jak w samochodzie . jęzor

Electra03.05.2024 07:05:31

iggo
23.06.2009 21:50:44

Lokalizacja: Lubuskie/k. Zielonej Góry

Od: 2009-3-4

Hah, no to, zeby dolac do pieca, ja w kwietniu bylem na fuerteventurze, ropka po 0,59 eur/1l, pb 95 0,65 eur/1 l, jezdzilem cytryna c3 przez tydzien. Sorenciakow widzialem sporo- i wszystkie- jak i reszta aut glosniascia przypominaja melexy- tak - taka bena i olej- nielewy, wiec zeby uslyszec diesla trzeba sie niezle przysluchac.
aha, pokojowka w hotelu zarabia 12 eur/1 h.
No, to teraz witamy w polandkowie.

jfk68
25.06.2009 19:38:32

Od: 2009-6-21
Mając na uwadze Wasze wakacji ja dla odmiany pierwszą podróż swoim sorenciakiem wybrałem się na Węgry i do Rumuni.Był to wickend majowy roku pańskiego 2007.Poza źródłami termalnymi w Hajduko Boszlo chyba tak to się pisze i fajnymi autostradami to dramat nie polecam a Balaton przeżył już dawno lata świetności. Na wakacje wybierałem się do Chorwacji kraj bardzo mi się podobał polecam gorąco byłem trzy razy i sprawdzić autko można na takiej trasie na autostradach i nie tylko .Natomiast lecę do w tym roku do Turcji na leniuchowanie w pełnym tego słowa zakresie i mam nadzieję że będzie fajnie.Pozdrawiam

marcelo8
29.06.2009 22:39:14

Lokalizacja: Kielce

Od: 2009-2-22
ja moim sorenciakiem z dzieciarnią wybieram sie 06.07 do bułgarii przez rumunię a mam zamiar wracać przez serbię. mam również nadzieję że moja "kawka" nie zawiedzie mnie. po powrocie opowiem o wrażeniach z trasy 1440km. pozdrawiam.

kopia2
15.08.2009 10:54:19

Lokalizacja: Chełm

Od: 2009-5-11
Jezeli ktos z was lubi sie troche pomoczyc w garacych zrodlach,pozjezdzac w rurach z przezyciami ekstreme,to proponuje Aqa park na slowacji w miejscowosci LIPTOVSKY MIKULAS i BASENOVA.W tym roku weszlo do nich euro,wiec troche wzrosly ceny...ale i tak warto.
_________________
Chwilowo zamiana na
Volvo xc90
2.4 D5
wersja SUMMUM

spider2you
15.08.2009 18:48:29
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Lokalizacja: Krasne k/Rzeszowa

Od: 2009-5-11
Moje wakacje spędziłem z rodzinką nad polskim morzem - okolice Koszalina.
Sorenciak miał przed wyjazdem zmieniowe wszelki oleje i pasek, klocki nowe, tarcze przetoczone. Pstrykneliśmy w jeden dzień (i noc) trasę z Zakopca przez Śląsk i Worcka do Koszalina.
Wczoraj powrót 800 km ze średnią 80 km/h.

Polskie jest piękne i mino tygodnia takiej sobie pogody, to tydzień paliliśmy się na słoneczku. Dzieciaczki biegały goniąc fale, żoneczka się smażyła się na słońcu, a ja popijając ŚWIETNE ciemne piwko z browaru w Czarnkowie (na północy Polski je znają - POLECAM!!!!) patrzyłem na ładne..........fale oczywiście bardzo szczęśliwylolbardzo szczęśliwylol

Jak mawiał klasyk czyli Nikuś Dyzma "...To co polskie jest najlepsze dla Polaka, bo mu nie szkodzi, tak jak zagraniczne, do którego nasz organizm nie jest przyzwyczajony..."

Polecam zwiedzanie naszego pięknego kraju, zapewniam Was, że jest tyle pięknych miejsc, w których nie byliśmy i które warto zobaczyć, a tak na marginesie to w czasie kryzysu chyba lepiej wspierać naszych niż dawać kasiorkę obcym!!!!!!! Tak bardzo patriotycznie to brzmi, ale tak chyba powinno być - po mojemu oczywiście!!!