NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » AKTUALNOŚCI » GDY ZACZYNA ŚWIECIĆ KONTROLKA REZERWY PALIWA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

GDY ZACZYNA ŚWIECIĆ KONTROLKA REZERWY PALIWA

  
kukul
14.12.2009 20:15:47
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #387867
Od: 2009-8-8
Jeżdżę normalnie. Wynik to zalety manuala.cool
_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
Electra26.04.2024 08:14:34
poziom 5

oczka
  
Balboa
18.01.2010 13:15:41
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 278 #415880
Od: 2009-2-23


Ilość edycji wpisu: 1
Jak, zapowietrzy sie nam czołg z takiego lub innego przypadku, sorento posiada pompkę którą musimy ją trochę powciskać musi "stawiać opór" wtedy paliwo wpompujemy do przewodów. Miałem taki przypadek jak demontowałem wtryskiwacza. Więc bez obaw. Cała ta operacja pompowania = max 2 min
_________________
Kia Sorento 2004,
CRDI 170KM, Manual
KOLOR:Czarny tzw młotkowany
Przebieg: 100 tyś
  
Wollys
18.01.2010 13:27:57
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1053 #415898
Od: 2009-6-24
Balboa wrzuć jakąś fotkę...wesołyJesli mozna prosic wesoły
  
Balboa
18.01.2010 13:30:46
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 278 #415900
Od: 2009-2-23
Jak będę w domu to zrobię. Zapomniałem dodać że to dot diesli, nie wiem jak jest z benzyną.
_________________
Kia Sorento 2004,
CRDI 170KM, Manual
KOLOR:Czarny tzw młotkowany
Przebieg: 100 tyś
  
Balboa
18.01.2010 19:53:26
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 278 #416313
Od: 2009-2-23
Tj pompka
Obok akumulatora.

Obrazek

Obrazek
_________________
Kia Sorento 2004,
CRDI 170KM, Manual
KOLOR:Czarny tzw młotkowany
Przebieg: 100 tyś
  
betina_t
18.01.2010 20:00:25
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #416323
Od: 2009-8-10
Sprawdzałam na zdjęciach u siebie i nie mam takiej pompki w tym miejscu.
  
Lee
18.01.2010 20:02:53
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec

Posty: 1103 #416329
Od: 2009-5-31


Ilość edycji wpisu: 1
Only ...diesel oczko



TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
Admin
18.01.2010 20:04:52
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #416335
Od: 2009-2-1


Ilość edycji wpisu: 1
Mają ją tylko diesle ,służy do pompowania paliwa , można ją wykorzystać gdy skończyło nam się paliwo , zatankowaliśmy i pompa nie ma jak pociągnąć paliwa do silnika . Praktycznie nieużywana rzecz , ale w awaryjnej sytuacji warto wiedzieć ,że takie coś istnieje .
  
kwawrzyn
29.01.2010 18:32:48
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #430714
Od: 2010-1-29
Mi "udało się" wyssać cały zbiorniczek 200m przed stacją smutny przy pierwszym mrugnięciu najdroższej kontrolki wyzerowałem licznik i przejechałem 77 km, jak autko zdechło dolałem 5 litrów, odpaliłem po dwóch próbach, sam zassał paliwo (udało mi się) jednak paliła sie kontrolka CHECK po dotankowaniu 15 litrów zgasła, znajomy mechanik stwierdził że tak jest jak jest za małe ciśneinie paliwa. Rekord na zbiorniku to 850 km trasa Warszawa-Hel
  
murzyn1313
12.02.2010 12:40:32
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Ostroda/Oxford

Posty: 82 #449939
Od: 2009-11-19


Ilość edycji wpisu: 1
witam. Ja nigdy nie wyssalem jeszcze zbiornika ( nie liczac poprzedniego passata ktory stanol 200m przed stacja,ale powodem byl 2h korek). Poniewaz mieszkam narazie w Oxfordzie to do domu w Pl mam jakies 1800km i pare razy juz ta traske pokonywalem swoja Sorrie.najlepszy wynik na baku to 880km do zapalenia sie rezerwy przy predkosciach do 130km/h.powyzej tego kianka ssie jak rasowa blondynka.dodam ze mam kapcie 265, wiec troszke szersze niz standard.najlepszy wynik na trasie to Ostroda-Swiecko(500km) zeszlej zimy-spalila mniej niz pol baku zdziwionytu w anglii wiecej jezdze po miescie i srednio wychodzi ok 10lit/100km ale moze dla tego ze ci sie ciagaja 50km/h. diabełdiabełdiabeł
a teraz ciekawostka odnosnie paliw-szczegolnie diesla, otoz jest on bardzo podatny na termokurczliwosc. Na stacji w zimie w dole temp jest ok 10stopni a na dworze -20co daje amplitude 30stopni wiec nie dziwmy sie jak na 100litr stracimy jakims cudem 3litry. Tak tak - to nie bujda. Prosze podpytac kierowce cysterki ile ma nadstanu w upalny dzien jak postoi godz na sloncu-200,300 litrow? Stad w zime wychodzi tak duze spalanie. Raz ze jest jego mniej dwa ze dluzej sie troche nagrzewa silnik.
Podobnie z moca- w zime diesel powinien byc mocniejszy gdyz skurczone powietrze zasysane do cylindra ma wieksza obietosc niz latem gdy jest rozrzedzone. wiadomo wiecej tlenu-wieksza moc. bardzo szczęśliwy. Ot taka ciekawostka. Chyba nie przynudzilem??
  
Lee
12.02.2010 19:25:41
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec

Posty: 1103 #450433
Od: 2009-5-31
Głównym powodem wyższego zużycia paliwa są ujemne temperatury i związana z nimi zmiana stanu nawierzchni i warunków ruchu samochodu.Spadek temperatury poniżej minus 15 stopni C w sposób drastyczny wpływa na wzrost zużycia paliwa,koniecznego do pokrycia zwiększonego zapotrzebowania energetycznego na ogrzanie jednostki napędowej i przedniej części układu wydechowego.
Im niższa temperatura otoczenia i wyższa prędkość jazdy,tym większe straty ciepła w komorze silnika,a nie tylko w samej chłodnicy.Jeśli zwiększymy prędkość jazdy z 20 do 80 km/h współczynnik wymiany ciepła w chłodnicy wzrośnie aż trzy razy.Działanie termostatu,który przełącza drogę czynnika chłodniczego na tak zwany duży i mały obieg,pozwala tylko utrzymywać temperaturę jednostki napędowe.Strumień mroźnego powietrza przepływa przez komorę silnika i silnie schładza czynnik chłodzący chłodnicy,co skutkuje spadkiem sprawności ogrzewania wnętrza pojazdu,gdy poruszamy się z prędkością ponad 80 km/h.Ta prawidłowość jest szczególnie dokuczliwa w pojazdach wyposażonych w silniki o małej pojemności i mocy.
Wychłodzeniu komory silnika można zapobiec stosując osłony odcinające główny strumień powietrza do chłodnicy,lecz zgodnie z nowoczesnym podejściem do eksploatacji takie elementy nie należą do standardowego wyposażenia samochodów.
Pochodną niskich temperatur jest przedłużony czas nagrzewania jednostki napędowej do nominalnej temperatury pracy.A właśnie dopiero wówczas można silnik obciążyć pełną mocą.Zimą jest to okres kilkukrotnie dłuższy niż latem. Na ten proces potrzeba energii,która jest zawarta w paliwie i która jest tracona,gdy silnik szybko stygnie. Zimą nieco więcej paliwa silnik spala na wolnych obrotach, bowiem w ujemnych temperaturach układ sterujący samoczynnie podnosi prędkość obrotową biegu jałowego o 100 - 200 obr/min,aby jednostka napędowa nie gasła samoczynnie.
Trzecią przyczyną zwiększonego zapotrzebowania na paliwo są warunki trakcyjne.Zimą nawierzchnia jest często oblodzona i zaśnieżona.Koła pojazdu ślizgają się i samochód przebywa krótszą drogę niż wynika to z ruchu kół jezdnych.Ponadto,aby pokonać zwiększone opory ruchu częściej jeździmy na niskich biegach z wyższymi prędkościami obrotowymi silnika,co skutecznie zwiększa zużycie paliwa.Do opisanych przyczyn dodają się jeszcze błędy w technice jazdy - mocniejsze naciskanie gazu, opóźnione zwalnianie pedału sprzęgła,spowodowane używaniem ciepłego obuwia na grubej podeszwie.
Zaprezentowane powody mogą sprawić,że w warunkach ostrej zimy,szczególnie przy pokonywaniu krótkich odcinków zużycie paliwa może wzrosnąć od 50 do 100%.w porównaniu z danymi katalogowymi.Dlatego wybierając się w podróż w rejony,gdzie mogą występować utrudnienia w ruchu,należy zadbać,aby zbiornik paliwa był pełny.
  
Electra26.04.2024 08:14:34
poziom 5

oczka
  
Adimo
12.02.2010 19:58:32
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kujawsko-pom.

Posty: 1080 #450484
Od: 2009-8-26
Ostatnio próbowałem dojechać do stacji Shell koło Wadowic, wyjechałem z Zakopanego i przejechałem 65 km, dalej nie próbowałem.
_________________


  
murzyn1313
12.02.2010 20:03:23
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Ostroda/Oxford

Posty: 82 #450494
Od: 2009-11-19
ja tu sobie z nudow tak w robocie pisze ale kolega to widze chyba pisal prace dyplomowa z tego hehehe.zawstydzony szacuneczek.
  
Lee
12.02.2010 20:17:22
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec

Posty: 1103 #450526
Od: 2009-5-31
Spox wesoły...tak się tylko zastanawiam,czy do lpg także stosuje się termokurczliwośćpytajnik
  
Lee
12.02.2010 21:58:13
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec

Posty: 1103 #450641
Od: 2009-5-31
W stacjach LPG tankujemy płynną postać gazu,który to dopiero w dalszej części układu zasilania silnika jest rozprężany do formy gazowej.Dlatego właśnie tak istotna jest temperatura silnika w jakiej powinno się jeździć na gazie bo zbyt niska temperatura nie rozpręży gazu do pożądanej postaci i wtedy mamy większe zużycie gazu a jazda jest mniej dynamiczna.
Gaz płynny jest prawie dwukrotnie cięższy od powietrza i w przypadku wycieku gazu gromadzi się w najniżej położonych obszarach.
W stanie ciekłym przy wzroście temperatury znacznie się rozszerza, dlatego zbiorniki i butle nie mogą być nigdy całkowicie wypełnione, gdyż wzrostowi temperatury towarzyszy gwałtowny wzrost ciśnienia. Maksymalne napełnienie gazem płynnym nie może przekroczyć 85% pojemnika w którym się znajduje.
W stanie ciekłym jest substancją nietrwałą, po wydostaniu się z pojemnika gwałtownie paruje pobierając ciepło z otoczenia i zapala się po zmieszaniu z powietrzem.
Gaz płynny szybko odparowuje i schładza się. W wyniku rozlania się gazu na skórze lub dotknięcia niektórych rodzajów urządzeń gazu płynnego bez rękawic i okularów ochronnych może powodować poważne odmrożenia.
Ponieważ w stanie płynnym wymaga tylko ułamkowej części swojej objętości gazowej (1/270) daje się on składować w dużych ilościach w zbiornikach ciśnieniowych i transportować w cysternach i butlach.
  
jfk68
24.02.2010 21:50:19
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 117 #470759
Od: 2009-6-21
Tak to jest każdy ma inny wynik czyli zależy to od naszych umiejętności. Pozdrawiam
  
Andrzej
25.02.2010 07:14:20
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Gilowice/Żywiec

Posty: 30 #470982
Od: 2010-2-15
W zeszłym roku przejechałem 860 km na jednym baku, V max 130km/h, wiekszość 80-100 km/h
_________________
KIA Sorento 2,5 CRDI
Kolor: Czarny
Skrzynia biegów ;Automat,
Rok produkcji ;2006,
przebieg 62000 km
  
cyber_human
25.02.2010 10:33:33
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań/Plewiska

Posty: 334 #471159
Od: 2010-2-9


Ilość edycji wpisu: 1
Szefunio właśnie w podróży urlopowej. Na Aral w Rostocku zatankował ON do Paska B6.
Potem napisał mi SMSa, że silnik przerywa, słabo ciągnie. Vmax: 60-70 km/h...

W Danii wymienili mu pompowtryskiwacze. Koszt 7700 DKK.

To offem o jakości paliw w Polsce.
Ja tankuje ON do Foki na Auchan. Tankujemy tu od lat wszystkie nasze diesle. Zero problemów.
  
betina_t
14.03.2010 19:15:56
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #493430
Od: 2009-8-10
Temat przeniesiony na nowe forum--

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
Electra26.04.2024 08:14:34
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » AKTUALNOŚCI » GDY ZACZYNA ŚWIECIĆ KONTROLKA REZERWY PALIWA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny