NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » AWARIE - CZYLI CO DOLEGA TWOJEMU KIA SORENTO » ZAPALIŁA SIĘ KIANKA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

Zapaliła się KIAnka

Który serwis omijać
  
HAAS
20.09.2009 10:06:37
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #325562
Od: 2009-9-20
Pracuję zupełnie w innej branży ale mam do czynienia z klientami, którzy są podobni do Ciebie "Koleś". Także niekiedy mam dosyć wszystkiego, wszystkich użytkowników dóbr materialnych w tym kraju, z którymi się spotykam. Czy to oznacza, że przy każdej okazji mam się odkuwać? Ponadto uważam, że dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa po Twojej "Koleś" odpowiedzi, mam wyrobioną o tobie opinię. Przepraszam innych forowiczów, że się odezwałem.
  
Electra27.04.2024 17:40:09
poziom 5

oczka
  
marcelo8
20.09.2009 10:22:32
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kielce

Posty: 671 #325574
Od: 2009-2-22
Faktycznie zapalenie sie auta nie należy do miłych rzeczy. Kilka lat temu pracowałem jako przedstawiciel handlowy, miałem citroena saxo w dieslu. Pierwszy przegląd, wymiana oleju, filtrów itd. wyjechałem z serwisu w kielcach po parunastu kilometrach stoję na czerwonym a spod maski dym. Trąbią na mnie z tyłu bo juz zielone, ruszam, nie ma się gdzie zatrzymać, musiałem jeszcze przejechać wiadukt, dymu coraz więcej, w środku auta też, gaśnica w pogotowiu, po zatrzymaniu się otwieram maskę, próbuję gasić i gdyby nie pomoc innych kierowców auto spaliło by się na bank. Emocje opadły, okazało sie że na rękach mam bąble od poparzenia (jak podnosiłem maskę) więc policja i karetka musiały być, do tego straż pożarna. Auto trafia na policyjny parking, tam po paru dniach oględziny rzeczoznawcy. Okazuje się że nie został dokrecony filtr oleju. i podobna sytuacja jak u kopernikusa. Bryzgający olej na kolektor wydechowy spowodował zapłon. Skończyło się tak że po tygodniu miałem nowiutkie auto i przeprosiny pracownika który wtedy robił przegląd.
  
Admin
20.09.2009 10:25:48
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #325578
Od: 2009-2-1


Ilość edycji wpisu: 2
W tym wypadku tak naprawdę nie chodzi o markę samochodu.
Obojętnie czy bylibyśmy na forum Mercedesa , Audi , czy BMW jeśli komuś w autoryzowanym serwisie sknociliby naprawę napewno napisałby o tym aby ostrzec innych użytkowników przed niekompetencją. Przecież nie pojechał do pana Mietka z podwórka .
Tak się złożyło ,że mamy Kia Sorento i jeździmy do serwisów obsługujących te auta.
Gdyby maje Mondeo po wyjeżdzie z warsztatu zaczełoby się palić , to nie zostawiłbym na serwisie Forda suchej nitki.
To jest całkowicie normalna reakcja . Godna polecenia i naśladowania , bo nigdy nie chciałbym znależć się na miejscu kopernikusa , bardzo kocham swoje dzieci.
  
maska
20.09.2009 13:23:03
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 672 #325731
Od: 2009-9-10
Dokładnie tak jak pisze admin. Nie chodzi o pieniądze, czy markę, chodzi o zasady !!!! nW każdym szanującym się serwisię istnieją procedury końcowe, napisane nie po to by były ale po to by ich przestrzegać !!! Jeśli HAAS nie jesteś w stanie zrozumieć klienta, który ma uzasadnione pretensje, to chyba czas zmienić zawód.
_________________
Sorento 2005 teraz już 80tyś km :)
2,5 CRDi automat 140 kucyków
Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :)
grafitowy metalik
chyba full wypas bez skóry :)
  
Admin
20.09.2009 23:09:32
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #326112
Od: 2009-2-1
Jeśli kolega "kopernikus " chciałby naprawdę zaszkodzić firmie EURO-KAS wystarczyłoby to samo co tutaj napisać na forum "mojaceed.pl" .Forum to posiada 2653 użytkowników auta KIA Ceed , z czego ponad 850 przypada na okręg Katowicki . Informacja ta spowodowałaby kolosalne straty w tej firmie ponieważ większość osób opinie o serwisach bierze właśnie z forum.
Zła opinia jest jak rak , rozchodzi się szybko i bezlitośnie. Dobry negocjator mógłby załatwić to polubownie dla każdej ze stron.
  
cook35
21.09.2009 07:21:09
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Posty: 93 #326135
Od: 2009-7-6
Oj oj .....czuje pracownika serwisu, teraz nie czas na tłumaczenia, czas na Wielkie przeprosiny i godne zachowanie , jak widać po czasie .....oj oj nieładnie...
  
kopernikus
29.09.2009 18:54:08
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 30 #331009
Od: 2009-9-16
Koledzy!!! Wiem, że nadzieja umiera ostatnia, więc pytam, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest przyczyna usterki mojej KIAnki?
To co mieli naprawić w serwisie i co stało się przyczynkiem do zadymy w moim aucie nadal nie pozwala mi na normalne korzystanie z samochodu. Auto co jakiś czas nie zapala. Kręci i nic. Potem wogóle nie kręci. I tak na zmianę. Mija jakiś czas (różnie, raz 5 minut, raz godzina) i zapala jakb gdyby nigdy nic.
Boję się oddać auto do serwisu bo gotowi mi go znowu spalić lol
Co więcej, oni też usterki nie usunęli i nawet nie mieli pojęcia za co się zabrać.
Może ktoś miał podobny przypadek i wie gdzie grzebać?
_________________
2,5 CRDI AT
  
sorento
29.09.2009 20:26:26
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: zachodniopomorskie

Posty: 42 #331095
Od: 2009-7-30


Ilość edycji wpisu: 2
KIA MOTORS POLAND ma moim zdaniem beznadziejną obsługę servisową w Polsce.I to jest fakt.Sam to na własnej skórze,też przerabiałem.Dlatego choć mam we własnej miejcowości service ASO jeżdżę do Słupska 100km.
Moja rada to zadzwoń do KIA MOTORS POLAND dz. techniczny i niech Ci doradzą ,gdzie servisować auto.
Z ewntualnymi roszczeniami,czy oczekiwaniem na przeprosiny daj sobie spokój-po firmie KIA MORORS POLAND spływa to jak woda po kaczce.
Dla tej firmy liczy się tylko sprzedaż nowych samochodów.
Póżniej to twój problem kliencie.

smutny
_________________
SORENTO 2,5CRDI EX,beżowy,04
  
merkury76
30.09.2009 09:11:06
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Zabrze

Posty: 469 #331231
Od: 2009-7-5
kopernikus nie kombinuj pakuj auto i do łazisk do etransu.Kukul potwierdzi dobry serwis.Pros Pana Krzysztofa Tiblera gosc zna sie na rzeczy.zrobia na pewno a przynajmniej juz bardziej nie popsuja
_________________
2,5 diesel
170 km
automat
max wersja
  
kopernikus
30.09.2009 09:33:40
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 30 #331240
Od: 2009-9-16
Jasne. Pojadę i dam cynk czy podołali...
_________________
2,5 CRDI AT
  
AGG
16.10.2009 12:15:29
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wrocław

Posty: 77 #342101
Od: 2009-10-10


Ilość edycji wpisu: 1
A moja wypowiedź jest do użytkownika HAAS, bo zagotowałem się !
Jeśli "koleś" nie doświadczyłeś czegoś takiego to się "koleś" nie wypowiadaj, bo nie wiesz co to znaczy.
Ja dwa lata temu doświadczyłem czegoś takiego jak mi serwis NORAUTO na Bielanach Wrocławskich przelał olej w Lagunie 2003r diesel, i auto wpadło w samozapłon po 500metrach od wyjazdu z serwisu.
Nie szło go zdusić, zgasić, nic, dymu było tak dużo, że zatrzymałem ruch na drodze 4 pasmowej od A4, zatrzymałem auto na poboczu i uciekłem z niego aby się nie udusić. Silnik padł po tym incydencie a serwis wypierał się i robił wiele innych rzeczy z rzeczoznawcami (****), kosz naprawy silnika wyniósł mnie 6tys pln i do dnia dzisiejszego nie dostałem pieprzonej złotówki, więc proszę Cię raz jeszcze ... nie wypowiadaj się!
A Tobie Kopernikus - życzę powodzenia w naprawie autka i wiem jedno, że żałuję do dziś, że nie złożyłem doniesienia do prokuratury.


_________________
Pozdrawiam
AGG
SILNIK: 2,5 CRDi
ZASILANIE: Olej napędowy
SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna Tiptronic
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR:Czarny
PRZEBIEG: ~70000 km
Skórencja... :)
  
Electra27.04.2024 17:40:09
poziom 5

oczka
  
kopernikus
16.11.2009 08:59:32
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 30 #366042
Od: 2009-9-16


Ilość edycji wpisu: 1
Dzięki AGG za wsparcie. Inna sprawa, że trzeba taką akcję z dymiącym autem przeżyć, żeby zakumać jaka to radocha. Może HAAS to "przyjaciel" z EURO-KASu a może i nie. W słowie "koleś" nie widzę nic niegrzecznego. Jeśi HAAS jest taki wrażliwy, to jak zniósłby podobną sytuację z dymiącym silnikiem? Pewnie by się rozpłakał i obraził...
Co do EURO-KASu - Prokuratura wzięła się za postępowanie. Ekspres, to to nie będzie ale mam czas - poczekam. Inspekcja Handlowa, zrobiła kontrolę w serwisie. Serwis w wyjaśnieniu napisał o wadzie materiału i sprawa trafiła do KIA Motor Polska. Pewnie się nie ucieszyli...

_________________
2,5 CRDI AT
  
betina_t
13.03.2010 21:51:50
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #492384
Od: 2009-8-10
Temat przeniesiony na nowe forum-

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » AWARIE - CZYLI CO DOLEGA TWOJEMU KIA SORENTO » ZAPALIŁA SIĘ KIANKA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny